Hjelper med innhold, rekkevidde og kundeservice på sosiale medier og E-post     Heltid - deltid - eller enkeltoppgaver ved behov

Administrasjon gjort enkelt

Hvor mye tid kaster du bort ved å holde på jobber som kan gjøres av andre slik at du får mer tid til å å bygge business og nyte livet?


Få en enklere, mer effektiv arbeidsdag hvor ditt fokus er på målet med businessen din, og på de oppgavene du elsker å gjøre. 

 Gi meg admin-oppgavene du vil bli kvitt og få:


  • Mer tid
  • Mer fokus på kreativitet, ideene og mulighetene til å se de store linjene
  • Kortere to-do-liste
  • Mindre kveldsjobbing
  • Mer tid til det du synes er moro 
  • Orden og system det er enkelt å følge, som sparer tid og gir deg oversikt


Jeg gjør jobbene for deg, slik vi avtaler, uten at du trenger å overvåke prosessen. Ønsker du å bruke systemer/programmer jeg må lære mer om, lærer jeg det for deg.


Sammen skreddersyr vi det opplegget som passer best for deg.



✨ Eksempler på hva jeg kan hjelpe deg med:



Kursadministrasjon - Kartra


  • E-postutsendelse og oppfølging
  • Endre kundeprofiler - e-postadresser
  • Legge til/slette kursdeltakere
  • Oppheve blocklisting - Kartra support
  • Sjekke betalinger
  • Endre betalingsordning
  • Klarna-administrasjon
  • Facebookgrupper
  • Bistå på webinar og zoom-møter


Ta kontakt her hvis du ønsker hjelp med Kartraadministrasjon



System i e-posten


Få system og orden i innboksen, slik at du kan ta tilbake kontrollen og ikke går glipp av de viktige

e-postene fra kundene dine. Ikke la dem drukne i spam og nyhetsbrev du ikke leser lenger.


Resultat:


  • Oversikt og kontroll over innboksen
  • Du finner, og kan svare på, de viktige e-postene
  • Du sparer tid på å lete
  • Mindre stress
  • Innboks null hvis du gjør jobben!


Bestill her hvis du vil ha system i e-posten



E-postadministrasjon gjort for deg - kundeservice! 


Du kan holde fokus på kjernevirksomheten, mens kundene dine får svar og føler seg ivaretatt.

Jeg lager orden og system i innboksen og tar ansvaret for hele e-postadministrasjonen din.


Det inkluderer å svare på ofte stilte spørsmål og arkivere og slette unødvendig mail, slik at du kun sitter igjen med henvendelser som krever deg og din ekspertise.


– befriende tom innboks!


Bestill her hvis du vil sette bort e-postadministrasjonen




Nyhetsbrev


Synes du det er gøy å skrive brev, men har ikke ork, eller tid, til å ordne alt det tekniske for å bygge e-postliste og sende ut nyhetsbrev til dine følgere og kunder?


Her er noe av det du kan få hjelp til:

  • Bruke din tekst og dine bilder og fikse det tekniske klart til e-postutsending
  • Lese korrektur og ordne tekst til ferdige e-poster hvis du har kladder
  • Sette opp e-postkonto og ordne alt det tekniske for å komme igang
  • Legge inn din branding, slik at det blir enklere å sende ut e-post når du har en ide å dele
  • Landingssider med freebie
  • Landingssider med salg
  • Enkel påmelding til e-postliste
  • Bygge e-postlister basert på målgruppe og tema
  • Ivareta personvernet til dine kunder


Vi kan gjøre det på to forskjellige måter:



Nyhetsbrev gjort med deg 1:1


Kom i gang med å bygge e-postliste og samle varme leads. Med en e-postliste får kundene dine høre fra deg når du har noe viktig å fortelle.


Jeg guider deg gjennom oppsett av kontoen, produksjon av landingssside/popup/freebie for påmelding og utsending av mail. 

Øk rekkevidden din, hold personlig kontakt og ta vare på kundene dine med e-post.


Bestill her hvis du vil ha min hjelp til å komme i gang med e-postliste og nyhetsbrev



Nyhetsbrev gjort for deg 


Du bestemmer hvor ofte e-postene skal sendes ut og leverer tekst med din personlige touch og bilder. Jeg ordner hele jobben fra A-Å. Du kan få alt til godkjenning før jeg sender ut.


Hvis du ønsker det, kan du levere meg kladd med halvferdige setninger og stikkord. Jeg leser korrektur og rydder opp i teksten.


Resultat: Større rekkevidde og personlig kontakt med kundene dine uten at du trenger å tenke på det tekniske.


Bestill her hvis du vil at jeg skal ta jobben med nyhetsbrev for deg



Teknisk nødhjelp


Ved å delegere kan du jobbe mer effektivt og raskere ta businessen din videre til neste trinn.


Slutt å knote eller Google for å løse tekniske problemer. Overlat knotingen og researchen til meg.

Det bor en detektiv i meg, og jeg gir meg ikke før løsningen er funnet!


Trenger du et nytt program, men mangler tid til å finne, og sette deg inn i det? I stedet for å kaste bort tiden med å utforske det alene, kan du la meg lære for deg. Etterpå viser jeg deg hvordan du bruker det.


Bestill her hvis du vil ha hjelp med det tekniske



1:1 VIP-hjelp


Ønsker du ikke å delegere ennå, men trenger litt sparring/opplæring, slik at du kan jobbe selvstendig med oppgavene uten å kaste bort verdifull tid på å finne fremgangsmåten på egen hånd? Jeg kan det, eller lærer det for deg.


Du kan få en time – eller flere – på Zoom hvor jeg sitter sammen med deg og viser hvordan du kan gjøre det selv. 


Bestill her hvis du vil ha 1:1 hjelp av meg



Rydding og sortering av filer


Få et ryddig arkiv som gjør jobbdagen din enklere.


Finn det du trenger uten unødvendig leting, stress og irritasjon. Du sparer tid du kan bruke til viktigere ting som å få businessen din opp på neste nivå og tjene mere penger når jeg har ryddet opp i det digitale arkivet ditt.


Bestill her hvis du vil ha orden i filene dine



Backup av innlegg på sosiale medier


Facebook, Instagram, Linkedin


Med en backup er det raskt og enkelt å gjenbruke innhold, og du risikerer ikke å miste arbeidet ditt hvis noe går galt og kontoen din forsvinner. Det skjer jo dessverre for noen av og til.


Alt du trenger å gjøre, er å gi meg nødvendige tilganger og fortelle meg hvilke kategorier og tagger du ønsker å bruke. 

Jeg tar backup av innholdet og katalogiserer det i dokumenter og kategorier etter dine ønsker.


Bestill her hvis du vil ha backup av innlegg på sosiale medier



Organisering av prosjekter og bilder i Canva


Hvor mye tid bruker du på å lete etter den fila, eller det bildet i Canva fordi du mangler system og logiske filnavn? La meg rydde for deg, slik at du får en raskere og mer effektiv bruk av Canva: 


  • fjerne duplikater
  • fjerne prosjekter som ikke er dine(og viser deg hvordan du kan finne maler uten at de legger seg på hjem-skjermen din) 
  • gi riktige navn og tags 
  • sortere og katalogisere
  • skape et filsystem som samsvarer med dine behov


Bestill her hvis du vil har system i Canva

Jeg har taushetsplikt og kommer aldri til å dele dine triks og hemmeligheter med noen!


Klikk her og ta kontakt hvis du ønsker en enklere businesshverdag

Kontorsjefen og assisterende kontorsjef (Marianne og Turbo)

Mine oppstarts- og avslutningsrutiner

Når du kontakter meg

avtaler vi en kartleggingssamtale.

Før vi møtes, gjør jeg research og ser hvordan firmaet ditt ser ut online og på sosiale medier.

Kartleggingssamtale

Vi snakker sammen og finner ut om vi er en match. Vi ser på hvordan jeg kan bidra for at du skal få en enklere businesshverdag med god rekkevidde og kundeservice.

Tilbud – kontrakt – faktura

Når vi er enige om oppdraget, og kontrakten er signert, sender jeg faktura og vi avtaler en oppstartssamtale.

Oppstartssamtale

Vi diskuterer detaljene i samarbeidet og hvilke kanaler vi skal bruke for kommunikasjon. Jeg foretrekker 1 eller 2 (typisk e-post+1 (Voxer, Messenger, Whatsapp, meldinger på IG…)

Du gir meg informasjonen jeg trenger for å kunne jobbe selvstendig, slik at du får frigjort mest mulig tid.

Jeg begynner på oppdraget

Underveis kan vi ha oppfølgingssamtale en gang i måneden/ved behov og ellers ha kontakt på de to avtalte "kanalene" når det trengs.


Off-boarding

Underveis i oppdraget tar jeg vare på informasjonen jeg får/lager for din business. For eksempel brukernavn og passord, informasjon om brandet ditt, lenker osv.


All informasjonen du trenger for å kunne drive videre uten meg, får du overlevert i et dokument. Til gjengjeld ber jeg bare om en saklig referanse 😊